Bestuurswissel 2024

Het was een zonovergoten bestuurswisseling op Kasteel Duivenvoorde in Voorschoten. Na een prachtige rondleiding door het kasteel droeg Vincent Quist vandaag het voorzitterschap over aan Ronald van de Graaf.

Ronald zal gedurende zijn bestuursjaar 24-25 het thema duurzaamheid, waarbinnen we ons focussen op het bestrijden van armoede, het klimaat en de jeugd, voortzetten. We hebben onszelf tot doel gesteld om in zijn bestuursjaar vooral ook het welzijn van de lokale jeugd te helpen bevorderen.

Vincent werd bedankt voor zijn inzet en toewijding van het afgelopen clubjaar 23-24 waarin hij de club goed op koers heeft weten te houden binnen het thema duurzaamheid.

Tevens werd er deze middag afscheid genomen van een aantal zeer gewaardeerde leden die over de vele afgelopen jaren een enorme bijdrage hebben geleverd aan onze club. Grote dank aan Gerard van Steijn, Kees Otte, Rob Batenburg en Leonie van Poecke. Wij wensen alledrie heel veel succes en plezier in al hun verdere bezigheden.